CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 June 2011

AYAH..

salam semua kawan2 cik tembam....

hari nie cik tembam nak buat satu entry tentang ayah sempena hari bapa yang berlangsung hari nie...hari nie cik tembam tak da mood nak bercakap dengan budak rumah....mintak maaf yer Diyana , Fray, manni`..aku xder mood sgt hri nie...hati aku sedih...aku mmpi ayah aku malam tadi...sorry sgt2 guys....sunyi rumah nie aku tak bising...bersalah sgt2 ngn korg...

ayah...hari nie zira da habis belajar...ayah tak dapat tengok anak ayah habis belajar..minta maaf sgt2 ayah...zira janji akan tunjukkn yang terbaik utk mak dan adik berdik yang lain....mak...zira janji mak..zira akan belajar rajin2...zira nak buat mak gembira..zira nak tunjukkn yang zira boleh buat cm ne yang mak nak selama nie....

 zira sayang sangat2 kat  kamuuu!!!!!!!

No comments:

Post a Comment