CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

19 July 2011

KEMBALI SEMULA !!

ASSALAMMUALAIKUMMM...

sudah  sekian lama menghilangkan diri dari BLOG kesayangan aku nieh...dan aku pun sudah mengDEACTIVEkan Fb aku....boleh aku hidup tanpa FB nieh...yahoooo...

kenapa aku DEACTIVE ?? sebab yerrr....aku dah kena marah ngn EN LUQMAN aku..haha...serius beb...aku kena marah habis ngn dia...seminggu nieh memang modd dy xelok...msj pn nak tak nak jerk !! geram aku !!

dan lagi sebulan jerk aku nak menghabiskan praktikal aku dekat SRA JENJAROM nie...seronok yerrr...tapi mesti pas niehhh aku sedihh..bab yer tak dapat jumpe anak murid yang aku sayang lagiii..alahai   sedih yer aku...tapi nak buat cmne..ada hikmah disebalik nieh...wahai anak-anak murid ku..sesungguh yer cikgu2 mu nieh sanagt2 sayang kan kamu..belajar rajin2 yer sayang....

mak aiii..merajok la punnn..haha...

ok lah yer semua...aku out dulu yerk...nak sambung buat RPH untuk esok..hehe...

dada didi dudu....


No comments:

Post a Comment