CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

27 September 2011

update blogger terbaru!!!

samsung milik ku yang kini!!!
salam aidilfitri semua....salam 1 malaysia semua..rase yer da lama tak mengupdate blog kesayangan aku nieh!!!sowi yer sume reader2 aku terutamanya miss tembam cik bibie..bibie..nie la gmbar terbaru hp unie..kadok kn...xper..ad rezki..unie bli hp baru..hahahah..haaa...sekarang nie ngh tunggu panggilan keje kat guru kafa..tak tahu la dapat ke tak...harap2 dapat la...lepas jer dari praktikal..terus aku tak update blog aku...bukn xder mase...tapi xder lappy...erm..terpakse la terima keadaan..erm..da la handphone lame jatuh pecah screen...dri aku betolkn screen..bek aku bli hp murh nie dulu...ape lagi aku nak cerita..sekarang nieh duk umah membesarkan badan je lah...ok la sume...aku nak sambung wat kje rumah...nati2 aku update ag...

No comments:

Post a Comment